Ave Caesar II - Na vrcholu moci (61–44 př. n. l.)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ave Caesar II - Na vrcholu moci (61–44 př. n. l.) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ave Caesar II - Na vrcholu moci (61–44 př. n. l.) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ave Caesar II - Na vrcholu moci (61–44 př. n. l.) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ave Caesar II - Na vrcholu moci (61–44 př. n. l.) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ave Caesar II - Na vrcholu moci (61–44 př. n. l.) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po mezihře v roli správce hispánské provincie se Caesarovi povedl mistrný tah. Smířil dva odvěké soupeře, Pompeia a Crassa. Vzájemnou spoluprací s těmito na svou dobu nejmocnějšími muži Říma utvořil trojici napříště známou jako první triumvirát. Tato spolupráce Caesarovi vynesla osmileté…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ave Caesar II - Na vrcholu moci (61–44 př. n. l.) je 250 Kč

Výběr knih autora Karel Richter

Zobrazit všechny knihy autora Karel Richter
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.