Posledních 100 dnů - Pozoruhodné události konce druhé světové války v Evropě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Posledních 100 dnů - Pozoruhodné události konce druhé světové války v Evropě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posledních 100 dnů - Pozoruhodné události konce druhé světové války v Evropě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posledních 100 dnů - Pozoruhodné události konce druhé světové války v Evropě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posledních 100 dnů - Pozoruhodné události konce druhé světové války v Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Posledních 100 dnů - Pozoruhodné události konce druhé světové války v Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každé velké drama má své finále, své osudové vyvrcholení. Nebylo tomu jinak ani se závěrem druhé světové války na evropské půdě. Odpočítáme-li od data německé kapitulace (8. květen 1945) sto dnů nazpět, ocitneme se na přelomu ledna a února 1945. Byl to čas, kdy si hitlerovci mohli připomínat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Posledních 100 dnů - Pozoruhodné události konce druhé světové války v Evropě je 302 Kč

Výběr knih autora Karel Richter

Zobrazit všechny knihy autora Karel Richter
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.