Voják první linie - Válečné drama syna nepřítele lidu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Voják první linie - Válečné drama syna nepřítele lidu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Voják první linie - Válečné drama syna nepřítele lidu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Voják první linie - Válečné drama syna nepřítele lidu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Voják první linie - Válečné drama syna nepřítele lidu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Voják první linie - Válečné drama syna nepřítele lidu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chystáme se vyprávět vzrušující příběh jednoho z největších hrdinů československé zahraniční armády – příběh plukovníka a posléze generálmajora v.?v. Sergeje Petrase. Nelze přitom pomlčet o jeho otci Vladislavu Petrasovi. Jde o dva neoddělitelně spojené dramatické lidské osudy, v nichž se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Voják první linie - Válečné drama syna nepřítele lidu je 324 Kč

Výběr knih autora Karel Richter

Zobrazit všechny knihy autora Karel Richter
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.