Až na kov!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Až na kov! aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Až na kov!; Autor: kolektiv; Publikace prezentuje práci Metodického centra konzervace TMB v rámci mezinárodní pomoci při záchraně sbírek hradu Krásna Hôrka poškozených požárem v roce 2012, při němž bylo devastováno i 342 sbírkových předmětů z fondu SNM Muzea ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv
Výběr knih vydavatele Technické muzeum v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Technické muzeum v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.