Český granát / Bohemian Garnet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 780 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český granát / Bohemian Garnet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
780 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Český granát / Bohemian Garnet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
655 Kč
Není skladem

Český granát / Bohemian Garnet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
780 Kč
Není skladem

Krátký popis
Odborná kolektivní monografie obsahuje komplexní informace o českém granátu, který patří do skupiny minerálu granátu (chrom-pyrop) a jehož jedinečné vlastnosti a ohnivá barva jsou spojeny výhradně s lokalitami v České republice. Tento drahý kámen je popsán v kontextu jeho geologických a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český granát / Bohemian Garnet je 738 Kč

Výběr knih autora Radek Hanus

Zobrazit všechny knihy autora Radek Hanus
Výběr knih vydavatele Technické muzeum v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Technické muzeum v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.