Azyl pro zamilované

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Azyl pro zamilované koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Azyl pro zamilované koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Azyl pro zamilované koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Azyl pro zamilované koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Azyl pro zamilované koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Azyl pro zamilované koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
173 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prozaická kniha literárního kritika, publicisty a editora Jakuba Šofara. Také si z cest přivážíte místo suvenýrů kameny zajímavých tvarů? Jistě nesnášíte potlesk pasažérů na konci letu v letadle a po vlezu do vody si úzkostlivě kontrolujete věci zanechané na břehu. Zajímá vás ale, kolik lidí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Azyl pro zamilované je 184 Kč

Výběr knih autora Jakub Šofar

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Šofar
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.