Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Fredrik Backman, autor románu Muž jménem Ove, jezpět asním jeho zatím snad nejvtipnější kniha. Úzkosti a jejich lidé je skrznaskrz bláznivá komedie o skupince rukojmích zajatých den před silvestrem při prohlídce bytu. Za zamčenými dveřmi se ocitají individuum v lupičské kukle, které uteklo po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Úzkosti a jejich lidé, 1. vydání je 306 Kč

Výběr knih autora Fredrik Backman

Zobrazit všechny knihy autora Fredrik Backman
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.