Babičky očima vnoučat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 427 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Babičky očima vnoučat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Babičky očima vnoučat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babičky očima vnoučat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
519 Kč
Není skladem

Babičky očima vnoučat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
480 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babičky očima vnoučat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
489 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

V posledních letech se ve veřejném prostoru stále častěji otevírá téma vztahu k našim nejbližším předkům, v němž právě babičky zaujímají jedno z ústředních postavení. Ze sbírky Databáze dějin všedního dne bylo pro publikaci vybráno 27 nejzajímavějších vyprávění o babičkách z předminulého,…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Babičky očima vnoučat je 470 Kč

Výběr knih autora Vojtěch Kessler

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Kessler
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.