Paměť v kameni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 407 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paměť v kameni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paměť v kameni koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paměť v kameni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paměť v kameni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Není skladem

Krátký popis
V nesčetných průvodcích po bojištích a monografiích o významných bitvách našich dějin je formulována touha jejich autorů po „historické skutečnosti“, po odhalení toho, jak bitvy skutečně probíhaly. V knize si autor klade otázky zcela jiné (dá se říci opačné), tj. jak bylo a je konstruováno…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paměť v kameni je 395 Kč

Výběr knih autora Vojtěch Kessler

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Kessler
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.