Demokracie v politice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 437 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Demokracie v politice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Demokracie v politice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
522 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Demokracie v politice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Předkládaný svazek přináší texty T. G. Masaryka z let 1907—1910, až už články, rozhovory, polemiky, brožury, tištěné projevy, recenze, společná prohlášení, či přednášky z tohoto období. Masarykova publikační činnost té doby byla zásadně ovlivněna jeho dvojí politickou kandidaturou a několika…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Demokracie v politice je 483 Kč

Výběr knih autora Vojtěch Kessler

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Kessler
Výběr knih vydavatele Ústav T. G. Masaryka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav T. G. Masaryka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.