Baby Does A Runner

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Baby Does A Runner koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Baby Does A Runner koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Baby Does A Runner koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Není skladem

Baby Does A Runner koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Baby Does A Runner koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
350 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Baby Does A Runner koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Sometimes you need to run, to find out where you really belong . When she finds some love letters between her grandfather and someone who is very clearly not her grandmother, Baby realises that she needs to know more. She heads to India to do some detective work on this mysterious other woman .…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Baby Does A Runner je 338 Kč

Výběr knih autora Anita Rani

Zobrazit všechny knihy autora Anita Rani
Výběr knih vydavatele Zaffre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zaffre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.