Cilka's Journey

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cilka's Journey koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Cilka's Journey koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
933 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cilka's Journey koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Není skladem

Krátký popis
A follow up to the internationally bestselling The Tattooist of Auschwitz, this novel follows Cilka's story after liberation, and what she endures after being sent to Siberia.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cilka's Journey je 529 Kč

Výběr knih autora Heather Morris

Zobrazit všechny knihy autora Heather Morris
Výběr knih vydavatele Zaffre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zaffre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.