Five Broken Blades

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Five Broken Blades koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Five Broken Blades koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Broken Blades koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Five Broken Blades koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Five Broken Blades koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Broken Blades koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Five Broken Blades koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
None can resist the sweet, icy lure of vengeance. They can agree on murder. They can agree on treachery. But for these five killers - each versed in deception, lies, and betrayal - it's not enough to forge an alliance.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Five Broken Blades je 385 Kč

Výběr knih autora Mai Corland

Zobrazit všechny knihy autora Mai Corland
Výběr knih vydavatele Zaffre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zaffre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.