Balada o ptácích a hadech, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 413 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Balada o ptácích a hadech, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o ptácích a hadech, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o ptácích a hadech, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o ptácích a hadech, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o ptácích a hadech, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o ptácích a hadech, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je ráno v Den sklizně, který zahajuje desáté Hladové hry. Osmnáctiletý Coriolanus Snow se v Kapitolu připravuje na svou jedinou příležitost získat slávu jako trenér, jeho šance jsou však mizivé. Dostal ponižující úkol trénovat největšího outsidera, splátkyni z Dvanáctého kraje. V aréně bude…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Balada o ptácích a hadech, 2. vydání je 447 Kč

Výběr knih autora Suzanne Collinsová

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Collinsová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.