Banished from the Hero's Party, I Decided to Live a Quiet Life in the Countryside, Vol. 12 (light novel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Banished from the Hero's Party, I Decided to Live a Quiet Life in the Countryside, Vol. 12 (light novel) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Inspired by the recent vacation to a tropical island, Yarandrala wants to find a galleon that Ruti sunk in the old days. Everyone’s excited about using the boat to go on a diving trip, but things don’t quite go to plan. It seems someone else had the idea of enjoying summer on the ocean, the…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Dale DeLucia, Yasumo Zappon, Zappon Zappon
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.