Bloumání epochami - doteky kulturní historie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bloumání epochami - doteky kulturní historie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bloumání epochami - doteky kulturní historie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bloumání epochami - doteky kulturní historie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bloumání epochami - doteky kulturní historie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bloumání epochami - doteky kulturní historie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V Bloumání epochami se autor pokouší zachytit poselství historie ve třiceti drobných esejích, jimiž reagoval na aktuální vydání rozličných historických studií, popřípadě pramenných textů. Od reflexí velkých dějinných panoramat (kritika civilizace Arnolda Toynbeeho, historie utopismu Patrika…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bloumání epochami - doteky kulturní historie je 223 Kč

Výběr knih autora Viktor Šlajchrt

Zobrazit všechny knihy autora Viktor Šlajchrt
Výběr knih vydavatele Pulchra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pulchra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.