Barevné příklady 4.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Barevné příklady 4. aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Barevné příklady 4. - neuveden. Pracovní sešit je zaměřen na procvičení matematiky pomocí vybarvování. Početní příklady spojené s pestrostí barev podporují logické myšlení, kreativitu a prohlubují získané matematické dovednosti. Žáci si zábavnou formou procvičí probrané učivo…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden
Výběr knih vydavatele Taktik

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taktik
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.