BARF - otázky a odpovědi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

BARF - otázky a odpovědi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

BARF - otázky a odpovědi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

BARF - otázky a odpovědi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

BARF - otázky a odpovědi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

BARF - otázky a odpovědi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
V nové knize o barfování odpovídá Kateřina Novosádová na dotazy, které jí kladou účastníci jejích seminářů o krmení přirozenou stravou. Najdete zde informace o nových poznatcích a trendech, ale i užitečné tipy a triky, jak barfovat zdravě, efektivně a hlavně ku prospěchu a potěše vašich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy BARF - otázky a odpovědi je 235 Kč

Výběr knih autora Novosádová Kateřina

Zobrazit všechny knihy autora Novosádová Kateřina
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.