VONS. Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných 1978-1989

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

VONS. Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných 1978-1989 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)

VONS. Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných 1978-1989 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

VONS. Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných 1978-1989 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

VONS. Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných 1978-1989 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
428 Kč
Není skladem

VONS. Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných 1978-1989 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných (VONS) byla nezávislá iniciativa kladoucí si za cíl sledovat případy osob, které byly trestně stíhány nebo vězněny za projevy svého přesvědčení či které se staly oběťmi policejní a justiční zvůle.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy VONS. Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných 1978-1989 je 487 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Pažout

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Pažout
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.