Barrandov I. Vzestup k výšinám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 599 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barrandov I. Vzestup k výšinám koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barrandov I. Vzestup k výšinám koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
599 Kč
Není skladem

Krátký popis
kniha, která prostřednictvím dochovaných obrazových dokumentů zachycuje příběh Barrandovského studia, který je do značné míry také příběhem českého filmu. Fotografie přibližující atmosféru a příběhy lidí, kteří zůstanou navždy spojeni s filmovou historií.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barrandov I. Vzestup k výšinám je 599 Kč

Výběr knih autora Pavel Jiras

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Jiras
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.