Barvy úspěchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 258 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barvy úspěchu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barvy úspěchu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barvy úspěchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barvy úspěchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Barvy úspěchu - Bým Petr. Rozhovory Petra Býma s Ladislavem Friedrichem, Jiřím Horáčkem, Ondřejem Landou, Pavlou Melkovou, Marcelem Souralem, Janem Baptistou Špidlenem a Tomášem Votrubou. Publikace: Barvy úspěchu - Bým Petr.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barvy úspěchu je 254 Kč

Výběr knih autora Petr Bým

Zobrazit všechny knihy autora Petr Bým
Výběr knih vydavatele Gasset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gasset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.