Kde se líbat v Praze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kde se líbat v Praze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kde se líbat v Praze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kde se líbat v Praze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Kde se líbat v Praze koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
V souboru osmnácti pražských míst najdeme jak ta známá a romantikou proslulá, tak místa pozapomenutá, tajemná, hříšná a okouzlující. Knížka Martiny Riebauerové není jen návodem, seznamem míst s atmosférou příhodnou pro líbání či pro jiné prostopášnosti. Je především sbírkou všelijakých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kde se líbat v Praze je 232 Kč

Výběr knih autora Martina Riebauerová

Zobrazit všechny knihy autora Martina Riebauerová
Výběr knih vydavatele Gasset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gasset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.