Moje třetí láska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje třetí láska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tuto knížku napsal jeden z nejuznávanějších českých onkologů, milovník hudby a výtvarného umění. Autor zvolil logicky seřazený soubor úvah, esejů, vzpomínek, které jsou napsány vtipným, laskavým a nenásilným způsobem. Jde o unikátní literární dílo, které svým obsahem, originalitou, jazykem a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje třetí láska je 266 Kč

Výběr knih autora Josef Koutecký

Zobrazit všechny knihy autora Josef Koutecký
Výběr knih vydavatele Gasset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gasset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.