Basics of Medical Physics

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Basics of Medical Physics koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Basics of Medical Physics koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Basics of Medical Physics koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Basics of Medical Physics - Jirák Daniel;Vítek František. Učebnice Basics of Medical Physics (Základy lékařské fyziky) popisuje základní fyzikální vztahy a metody, se kterými se lékař může nejčastěji setkat v klinické nebo experimentální medicíně. Lékařská fyzika je specifická tím,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Basics of Medical Physics je 235 Kč

Výběr knih autorů František Vítek , Daniel Jirák

Zobrazit všechny knihy autora František Vítek, Daniel Jirák
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.