Batman: Chladné dny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman: Chladné dny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman: Chladné dny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman: Chladné dny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chladnokrevný hrdina. Chladnokrevný zabiják. Svatba století je za námi. Batman ušel k oltáři s Catwoman dlouhou cestu… a jeho život se otřásl v samotných základech. Ale tento úder byl pouze prvním z mnoha. Bruce Wayne dostane obsílku, aby zasedl v porotě soudního přelíčení s Mr. Freezem, a je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman: Chladné dny je 353 Kč

Výběr knih autora Tom King

Zobrazit všechny knihy autora Tom King
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.