Batman/Superman: World's Finest Vol. 3: Elementary

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman/Superman: World's Finest Vol. 3: Elementary koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Batman/Superman: World's Finest Vol. 3: Elementary koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Batman/Superman: World's Finest Vol. 3: Elementary koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Batman/Superman: World's Finest Vol. 3: Elementary koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
540 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mark Waid and Dan Mora continue to craft instantly classic stories featuring the Caped Crusader and the Man of Steel. These two superstar creators are tackling the biggest superheroes ever conceived in the third volume of their run on Batman/Superman: World s Finest! Up first in this collection…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman/Superman: World's Finest Vol. 3: Elementary je 483 Kč

Výběr knih autorů Mark Waid , Dan Mora

Zobrazit všechny knihy autora Mark Waid, Dan Mora
Výběr knih vydavatele DC Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele DC Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.