Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 2: Úhrada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 313 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 2: Úhrada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 2: Úhrada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 2: Úhrada koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 2: Úhrada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 2: Úhrada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 2: Úhrada koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
DOCTOR STRANGE SE VRACÍ NA ZEMI A NACHÁZÍ TAM... DOCTORA STRANGE?! Mezitím, co se Stephen vydal do kosmu, se přihodilo cosi bizarního – a nevěstí to nic dobrého. Je načase připravit se, vzít situaci pevně do rukou a vybavit se novým arzenálem, protože věc se má tak, že se Stephen Strange stal…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 2: Úhrada je 341 Kč

Výběr knih autora Mark Waid

Zobrazit všechny knihy autora Mark Waid
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.