Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 1: Napříč vesmírem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 1: Napříč vesmírem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 1: Napříč vesmírem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 1: Napříč vesmírem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 1: Napříč vesmírem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 1: Napříč vesmírem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 1: Napříč vesmírem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejvyšší čarodej Země míří ke hvězdám. Když Stephen Strange ztratí své mistrovství v okultním umění, nabídne mu Tony Stark řešení hodné jednadvacátého století: má po nové magii zapátrat ve vesmíru! Bizarní nová kouzla, noví spojenci i nepřátelé – s tím vším se Strange mezi hvězdami potkává,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doctor Strange - Nejvyšší čaroděj 1: Napříč vesmírem je 329 Kč

Výběr knih autora Mark Waid

Zobrazit všechny knihy autora Mark Waid
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.