Before I Saw You

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Before I Saw You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Before I Saw You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Before I Saw You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Before I Saw You koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
It is beautifully written with characters that have such great depth.'***** 'An absolute joy and a love story about falling in love and allowing yourself to be loved.'***** 'A funny, heart-wrenching and beautiful love story.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Before I Saw You je 262 Kč

Výběr knih autora Emily Houghton

Zobrazit všechny knihy autora Emily Houghton
Výběr knih vydavatele Black Swan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Swan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.