Pine

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Není skladem

Pine koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
WINNER of the McIlvanney Prize 2020Shortlisted for Bloody Scotland''s Scottish Crime Debut of the Year 2020Longlisted for the Highland Book Prize 2020''Hugely atmospheric, exquisitely written and utterly gripping'' LUCY FOLEY, author of The Hunting Party''It''s both eerie and thrilling at once,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pine je 265 Kč

Výběr knih vydavatele Black Swan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Swan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.