Dracul

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dracul koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dracul koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dracul koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem

Dracul koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dracul reveals not only the true origins of Dracula himself, but also of his creator, Bram Stoker . . . and of the elusive, enigmatic woman who connects them. It is 1868, and a 21-year-old Bram Stoker has locked himself inside an abbey's tower to confront a vile and ungodly beast. He is armed…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dracul je 281 Kč

Výběr knih autorů J.D. Barker , Dacre Stoker

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Barker, Dacre Stoker
Výběr knih vydavatele Black Swan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Swan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.