Běh na dlouhou trať

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Běh na dlouhou trať koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
79 Kč
Není skladem

Krátký popis
V hlavě mu probíhá nekonečný řetěz vzpomínek, příhody z dětství, první láska, práce. Tok těch vzpomínek nemůže ovlivnit ani zastavit, ale je vlastně rád. Postupně si začíná uvědomovat. Jmenuje se Petr Martínek, je lékař a leží v nemocnici. Neví proč. Nejhorší však je, že nemůže reagovat, nemůže…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Běh na dlouhou trať je 87 Kč

Výběr knih autora Jan Cimický

Zobrazit všechny knihy autora Jan Cimický
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.