Icons of Style – Harry Styles

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Icons of Style – Harry Styles koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Icons of Style – Harry Styles koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Icons of Style – Harry Styles koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
442 Kč
Není skladem

Krátký popis
With this guide to his style trajectory, key looks and signature pieces, dive into the kooky, eccentric and utterly unique world of Harry Styles's style.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Icons of Style – Harry Styles je 420 Kč

Výběr knih autora Lauren Cochrane

Zobrazit všechny knihy autora Lauren Cochrane
Výběr knih vydavatele Welbeck

Zobrazit všechny knihy vydavatele Welbeck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.