Belt Up: Thelwell's Motoring Manual

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 451 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Belt Up: Thelwell's Motoring Manual koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Norman Thelwell (1923-2004) remains one of Britain's favourite artists and cartoonists. This re-issue is his entertaining look at driving and car ownership.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Norman Thelwell

Zobrazit všechny knihy autora Norman Thelwell
Výběr knih vydavatele Quiller Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quiller Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.