Bertík Pom a velké hromobití

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bertík Pom a velké hromobití koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bertík Pom a velké hromobití koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bertík Pom a velké hromobití koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bertík Pom a velké hromobití koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Krátký popis

Mnoho let a mnoho zim žije už jablečný skřítek Bertík Pom ve svém útulném domečku. Když se jednoho dne přižene velká bouřka, až se jeho jabloň celá třese a ohýbá, Bertík se neohroženě pustí do záchrany svých přátel. Jaké štěstí, že je jeho domeček v kořenech stromu tak útulný a dost velký na…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bertík Pom a velké hromobití je 241 Kč

Výběr knih vydavatele Franesa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Franesa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.