Brána zasvěcení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brána zasvěcení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Brána zasvěcení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brána zasvěcení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brána zasvěcení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brána zasvěcení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brána zasvěcení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Mysterijní dramata zaujímají v díle Rudolfa Steinera mimořádné postavení. Poznatky duchovní vědy, předkládané ve Steinerových spisech a přednáškách, jsou v mysterijních dramatech podány v koncentrované podobě, která čtenáři či diváku umožní jejich přímé prožívání. Brána zasvěcení je první z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brána zasvěcení je 332 Kč

Výběr knih autora Rudolf Steiner

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Steiner
Výběr knih vydavatele Franesa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Franesa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.