12 covidových tezí – Lidstvo v karanténě a další texty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

12 covidových tezí – Lidstvo v karanténě a další texty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

12 covidových tezí – Lidstvo v karanténě a další texty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

12 covidových tezí – Lidstvo v karanténě a další texty koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

12 covidových tezí – Lidstvo v karanténě a další texty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
12 covidových tezí – Lidstvo v karanténě a další texty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vlády celého světa ve snaze omezit šíření nemoci covid-19 zásadně omezily svobody svých občanů, tím se však postavily proti žádoucímu, ba nutnému vývoji člověka k odpovědnosti. Je tato cesta správné východisko? Autor hledá odpovědi na otázky příčin, následků a možných řešení. Volné pokračování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 12 covidových tezí – Lidstvo v karanténě a další texty je 189 Kč

Výběr knih autora Radomil Hradil

Zobrazit všechny knihy autora Radomil Hradil
Výběr knih vydavatele Franesa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Franesa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.