Beyond Einstein : The Cosmic Quest for the Theory of the Universe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Beyond Einstein : The Cosmic Quest for the Theory of the Universe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beyond Einstein : The Cosmic Quest for the Theory of the Universe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Není skladem

Krátký popis
Beyond Einstein takes readers on an exciting excursion into the discoveries that have led scientists to the brightest new prospect in theoretical physics today -- superstring theory. What is superstring theory and why is it important? This revolutionary breakthrough may well be the fulfillment…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Beyond Einstein : The Cosmic Quest for the Theory of the Universe je 331 Kč

Výběr knih autora Michio Kaku

Zobrazit všechny knihy autora Michio Kaku
Výběr knih vydavatele Doubleday

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doubleday
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.