Physics of the Future : The Inventions That Will Transform Our Lives

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Physics of the Future : The Inventions That Will Transform Our Lives koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Physics of the Future : The Inventions That Will Transform Our Lives koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Michio Kaku's Physics of the Future: The Inventions that will Transform our Lives is a hypothetical journey through the next 100 years of scientific innovation, as told by the scientists who are making it happen. We all wish we could predict the future, but most of us don't know enough about…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Physics of the Future : The Inventions That Will Transform Our Lives je 297 Kč

Výběr knih autora Michio Kaku

Zobrazit všechny knihy autora Michio Kaku
Výběr knih vydavatele Penguin Books (UK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books (UK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.