Kvantová revoluce - Jak kvantové počítače změní svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kvantová revoluce - Jak kvantové počítače změní svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kvantová revoluce - Jak kvantové počítače změní svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kvantová revoluce - Jak kvantové počítače změní svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Není skladem

Kvantová revoluce - Jak kvantové počítače změní svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
445 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kvantová revoluce - Jak kvantové počítače změní svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kvantová revoluce - Jak kvantové počítače změní svět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Doba mikročipů se blíží ke konci. Jak se tranzistory zmenšují bezmála do velikosti atomu, fenomenální růst výpočetního výkonu se nevyhnutelně zhroutí. Tato změna však předznamenává zrod nového revolučního typu kvantového počítače. Ty slibují bezprecedentní nárůst výpočetního výkonu a umožňují…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kvantová revoluce - Jak kvantové počítače změní svět je 408 Kč

Výběr knih autora Michio Kaku

Zobrazit všechny knihy autora Michio Kaku
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.