Bez krve

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez krve koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bez krve koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez krve koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez krve koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez krve koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Bez krve koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Legendární únos: Večer 24. listopadu 1971 unesl D. B. Cooper let číslo 305 – z Portlandu do Seattlu – pomocí falešné bomby, shrábl výkupné ve výši 200 000 USD a s padákem vyskočil do noci, aby už nikdy nebyl spatřen… Možná… Brutální zločin: O padesát let později přebírá agent Pendergast bizarní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez krve je 308 Kč

Výběr knih autorů Lincoln Child , Douglas Preston

Zobrazit všechny knihy autora Lincoln Child, Douglas Preston
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.