Beze spánku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Beze spánku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Beze spánku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beze spánku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beze spánku koupíte na Albatros
Albatros
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beze spánku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beze spánku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beze spánku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis

Jedna noc dokáže změnit vše! Před sedmi měsíci se Pallas, Talia a Amelia neznaly, dokud se jim nestal osudný jejich pobyt v hotelu Lucent Spring. Zemětřesení a požár částečně hotel zničily, ale ony si na pobyt v něm nepamatují. Nyní jsou tyto tři ženy blízkými přítelkyněmi a společně…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Beze spánku je 352 Kč

Výběr knih autora Amanda Quick

Zobrazit všechny knihy autora Amanda Quick
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.