Běžet s domy (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Běžet s domy (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Běžet s domy (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Běžet s domy (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Projekty, kresby a vize architekta Davida Vávry jsou představeny čtivou formou podobnou té, jaká byla v rámci knih Tři cesty za architekturou a Jedeme k moři. Ty vyšly pod hlavičkou Nakladatelství Grada Publishing v minulých letech. Každou realizaci doplňuje krátký, výstižný a poetický popis,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Běžet s domy (Defekt) je 216 Kč

Výběr knih autora David Vávra

Zobrazit všechny knihy autora David Vávra
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.