Pohlednice z Tichomoří

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohlednice z Tichomoří koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Tichomoří koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Tichomoří koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Tichomoří koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Pohlednice z Tichomoří koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Tichomoří koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Tichomoří koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Není skladem

Pohlednice z Tichomoří koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Pohlednice z Tichomoří koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha o zemích - Japonsku, Austrálii, Tasmánii a Novém Zélandu - je završením trilogie cestovatelsko-architektonických knih Davida Vávry. Prvními díly jsou Tři cesty za architekturou a Jedeme k moři. Kniha je rozčleněna do čtyř celků právě dle procestovaných zemí. Vznikla na základě natáčení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohlednice z Tichomoří je 181 Kč

Výběr knih autorů Lipus Radovan , David Vávra

Zobrazit všechny knihy autora Lipus Radovan, David Vávra
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.