Bílá nemoc, 6. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bílá nemoc, 6. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá nemoc, 6. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá nemoc, 6. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá nemoc, 6. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bílá nemoc, 6. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Bílá nemoc, 6. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Drama o třech aktech ve 14 obrazech. Šesté vydání.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bílá nemoc, 6. vydání je 179 Kč

Výběr knih autora Karel Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Karel Čapek
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.