Bibliografie české knižní sociologické literatury (do roku 2009)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bibliografie české knižní sociologické literatury (do roku 2009) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bibliografie české knižní sociologické literatury (do roku 2009) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bibliografie české knižní sociologické literatury (do roku 2009) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bibliografie české knižní sociologické literatury (do roku 2009) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
124 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Bibliografie české knižní sociologické literatury (do roku 2009); Autor: Gatnar Lumír, Hesová Nela, Mikolášková Eva, Taucová Radka; Abecedně řazený bibliografický přehled českých knih z oblasti sociologie od počátku tohoto oboru do roku 2009. Doplněno rejstříkem autorů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bibliografie české knižní sociologické literatury (do roku 2009) je 121 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Eva Mikolášková, Lumír Gatnar, Nela Hesová, Radka Taucová
Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.