Album pozdně středověkého písma X.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Album pozdně středověkého písma X. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Album pozdně středověkého písma X. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
64 Kč
Není skladem

Krátký popis
Album resp. katalog písma provázený přepisy a fotografiemi, možno použít též jako paleografickou pomůcku.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Album pozdně středověkého písma X. je 71 Kč

Výběr knih autora Hana Pátková

Zobrazit všechny knihy autora Hana Pátková
Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.