Bibliografie dějin Českých zemí za rok 2001. The Bibliography of the History of the Czech Lands for the year 2001

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 466 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bibliografie dějin Českých zemí za rok 2001. The Bibliography of the History of the Czech Lands for the year 2001 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
466 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bibliografie dějin Českých zemí za rok 2001. The Bibliography of the History of the Czech Lands for the year 2001 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další svazek z řady Bibliografií dějin Českých zemí zachycuje v 9219 záznamech bohemika s historickou tematikou (tj. český autor, české téma, vydáno v ČR) vydaná v roce 2001. Hlavním podkladem k excerpci byly odborné historické časopisy, sborníky a monografie, dále je zachycena historická a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bibliografie dějin Českých zemí za rok 2001. The Bibliography of the History of the Czech Lands for the year 2001 je 428 Kč

Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.