Historikové versus minulost - Interpretace, inscenace, imaginace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historikové versus minulost - Interpretace, inscenace, imaginace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historikové versus minulost - Interpretace, inscenace, imaginace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historikové versus minulost - Interpretace, inscenace, imaginace koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historikové versus minulost - Interpretace, inscenace, imaginace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fiktivní Overtonovo okno s přesným návodem, jak manipulovat diskursem, Schrödingerova kočka, která zároveň je i není živá – tyto mezníky kognitivních teorií by mohly tvořit širší referenční rámec knihy. Jejích čtrnáct kapitol je věnováno posunům a obratům ve výkladu a hodnocení klíčových témat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historikové versus minulost - Interpretace, inscenace, imaginace je 352 Kč

Výběr knih autora Svatava Raková

Zobrazit všechny knihy autora Svatava Raková
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.