Česká polonistická studia: tradice a současnost. (filologie - historie - politologie - právo)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 403 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká polonistická studia: tradice a současnost. (filologie - historie - politologie - právo) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká polonistická studia: tradice a současnost. (filologie - historie - politologie - právo) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká polonistická studia: tradice a současnost. (filologie - historie - politologie - právo) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
381 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Česká polonistická studia: tradice a současnost. (filologie - historie - politologie - právo) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
403 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předkládaná monografie Česká polonistická studia: tradice a současnost je kolektivním dílem především českých filologů, historiků, politologů a právníků, kteří se odborně zabývají Polskem a široce pojatými česko-polskými vztahy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká polonistická studia: tradice a současnost. (filologie - historie - politologie - právo) je 398 Kč

Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.